کتابخانه عمومی علامه طباطبایی وردنجان

کتابخانه عمومی علامه طباطبایی وردنجان

معرفت در این کتابخانه رایگان است...لطفا بی چنته وارد نشوید...
کتابخانه عمومی علامه طباطبایی وردنجان

کتابخانه عمومی علامه طباطبایی وردنجان

معرفت در این کتابخانه رایگان است...لطفا بی چنته وارد نشوید...

کتابخانه برگزار می کند:

کتابخانه علامه طباطبایی (ره) برگزار می کند:

به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

 

مسابقه دلنوشته با موضوع: پدران آسمانی

 (ویژه برادران 7-15 سال)

 

مسابقه بادکنک و نقاشی با موضوع روز پدر

(ویژه خواهران 6-12 سال)

 

برادران آثار خود را در برگه a4  به صورت دستنویس یا تایپ شده تحویل مسئول کتابخانه دهند. (مهلت تحویل آثار: 12 اردیبهشت)

 

زمان و محل برگزاری مسابقه خواهران: یکشنبه 13 اردیبهشت در محل کتابخانه ساعت 3 بعدازظهر

(مدادرنگی به همراه داشته باشید)

 

به قید قرعه به دونفر از برگزیدگان جوایزنفیسی اهدا خواهد شد.

اطلاعیه

ساعت فعالیت کتابخانه 


شنبه تا دوشنبه:

بعداز ظهرها از ساعت 13/30 الی 19


سه شنبه تا پنجشنبه:

صبح ها از ساعت 7/30 الی  13/30

پنجشنبه ها تا ساعت 13


کتاب خوانی


محیط طباطبایى:


به نظر من، کتاب بیش از درس و معلم به انسان مى آموزد. من نُه دهم معلومات خود را از کتاب آموخته ام و یک دهم را از معلم و درس.


بیهقی :


بهترین سخن گویان و یاران، کتاب است و آن گاه که دوستان تنهایت نهند، مى توانى به آن سرگرم شوى. اگر او را هم راز خویش قرار دهى، سرّ تو را فاش نمى کند و با کتاب است که مى توان به دانش و نیکى ها دست یافت.


http://www.ibna.ir/images/docs/000215/n00215238-t.jpg

مادر

 آستانه بهشت پیشانی حور العین :


مردى به حضور پیامبر (ص) رسید و پرسید :
اى رسول خدا! من سوگند خورده ام که آستانه در بهشت و پیشانى حورالعین را ببوسم ، اکنون چه کنم؟
پیامبر اکرم (ص) فرمود : پاى مادر و پیشانى پدر را ببوس.
[یعنى اگر چنین کنى ، به آرزوى خود در مورد بوسیدن پیشانى حور العین و آستانه در بهشت مى رسی]
او پرسید اگر پدر و مادرم مرده باشند چه کنم ؟ پیامبر (ص) فرمود : قبر آن ها را ببوس ..



عضویت رایگان مادران...

به مناسبت روز مادر ....


عضویت رایگان مادران در کتابخانه علامه طباطبایی (ره) وردنجان

( مهلت ثبت نام: روز مادر و هفته زن)


با به همراه داشتن یک قطعه عکس/ کپی کارت ملی/ 500 تومان جهت پرس کارت




دیدار کتابداران شهرستان بن با امام جمعه محترم شهرستان

در اولین روزهای کاری سال جدید، کتابداران کتابخانه های شهرستان بن با امام جمعه محترم شهرستان جناب حجت الاسلام و المسلمین غضنفری دیدار و گفتگو کردند.


در این جلسه ، خانم شریفپور ، رئیس اداره کتابخانه های شهرستان بن، ضمن تبریک سال نو، از همکاری ایشان با اداره کتابخانه های شهرستان تقدیر و تشکر نموده و ابراز امیدواری کردند این همکاری ها در سال جدید تداوم یابد.


حجت الاسلام و المسلمین غضنفری نیز ، با اشاره به اهمیت بحث کتاب و کتابخوانی، تصریح کردند که در سال جدید در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی، تلاش خواهد شد. ایشان افزودند: تا کنون پیگیری هایی در خصوص همکاری ناشران با این نهاد فرهنگی صورت گرفته که امیدواریم شاهد پیشرفت این مهم در شهرستان بن باشیم.

امام جمعه شهرستان بن همچنین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به عرصه فرهنگ و کتابخوانی نگاه ویژه ای دارند، خاطراتی از ایشان نقل کرده و به بیان سخنانی که نشان دهنده جایگاه والای این امر در زندگی ایشان بود اشاره کردند.


ایشان در پایان  یک جلد کتاب با عنوان " سیره اخلاقی و سبک زندگی حضرت زهرا (س)) به کتابداران اهدا نمودند.



معرفی مدیر کل جدید اداره کل کتابخانه های استان

مدیر کل جدید اداره کل کتابخانه های استان معرفی شد:

با حضور جناب آقای اسماعیل شفاعی و جمعی از مسئولین استان صورت گرفت


مراسم تکریم معارفه مدیران کل کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری با حضور اسماعیل شفاعی مدیر کل امور استان ها و انجمن های نهاد کتابخانه های عمومی کشور، خدابخش مرادی معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی ازمسئولین استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان چهارمحال و بختیاری این برنامه که با سخنرانی بهروز صادقی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان شروع شد ایشان با ارائه گزارشی ازعملکرد خود در طول مدت مدیریتشان کتابداران و کارمندان این اداره را عامل پیشرفت اهداف خود دانستند و افزودند: در طول مدت خدمتشان نیروی انسانی این اداره از 84 نیرو در سال 1390 به 134 نیروی انسانی در پایان سال 1393 رسیده است. وی افزود: در سال گذشته هفت کتابخانه در فاصله زمانی کم افتتاح شد که از این هفت کتابخانه چهارتای آن در روستاها بوده است.

 این برنامه که با سخنرانی خدابخش مرادی معاون سیاسی امنیتی استاندار ادامه یافت ایشان در سال جدید برنامه اصلی خود را توجه ویژه به امر کتاب و کتابخوانی دانستند و افزودند کتاب و کتابخوانیست که عامل رشد و تعالی انسانها در زمینه های مختلف شده است و این کتاب است که سکوی پرتاب انسان ها به مدارج بالای علمی،فرهنگی،دینی و غیره است.


در این برنامه که با سخنرانی اسماعیل شفاعی مدیر کل امور استان ها و انجمن های نهاد کتابخانه های عمومی کشور ادامه یافت ایشان دغدغه رهبری در امر کتابخوانی را ذکر کردند و فرمایش رهبری در این امر که فرموده بودند در حوزه کتاب و کتابخوانی اصلا کوتاه نمی آیم از تمام مسئولین شرکت کننده در این مراسم قدردانی کردند.


وی در ادامه از تلاش و فعالیت های جناب آقای صادقی درمدت خدمتشان در اداره کل کتابخانه های استان چهارمحال و بختیاری  تقدیر نمودند.

در پایان مراسم  که با سخنرانی فرهاد خلیلی مقدم مدیر جدید برگزار شد ایشان از تلاش های مداوم و پیگیرانه مسئولین کتابخانه های استان و بلآخص سرپرست اداره کل کتابخانه ها  تشکر کردند و در ادامه سخنرانی خود از دبیر کل محترم،معاونین و مسئولین شرکت کننده در این مراسم تقدیر نمودند.

ایشان در ادامه افزودند نهایت تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات اداره کل کتابخانه های استان به کار خواهند گرفت و قول مساعد دادند که در روند هر چه سریعتر مشکلات این اداره نهایت تلاششان را انجام دهند و گفتند: امید است که خداوند متعال توفیق دهد که وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهند.

در پایان این برنامه با دادن هدایای نفیس از طرف کارمندان و بقیه مسئولین کتابخانه های عمومی و همچنین تنی چند از مسولین استان از آقای صادقی تقدیر و تشکر شد.


http://shahrekordpl.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=545e36e5-01ba-4826-b107-d7af023c0b4e